7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ben, Robot 2 Dedikodusu

Ünlü aktör Will Smith'in baş rolünü oynadığı ve Isaac Asimov'un romanından uyarlanan Ben, Robot filminin devamı geliyor.

Yapılan açıklamaya göre 2015 yılında vizyona girmesi planlanan filmde yine Will Smith baş rolde. Yazarlığını Ronald D. Moore'un (Battlestar Galactica Yazarlarından) yaptığı film hakkında ise daha fazla bilgi verilmemiş durumda.

Ayrıca Will Smith'in oynayacağı diğer devam filmleri ise Bad Boys 3 ve Hancock 2 olarak duyuruldu.


İlk filmi izlemeyenler için kısa bir bilgilendirme:

Yıl 2035, robotlar artık insan hayatının ayrılmaz bir parçasıdır. İnsanların robotlara olan güveni tamdır ama içlerinden bir kişi hariç. O da biraz paranoyak bir dedektif olan Del Spooner'dır. Spooner, işlenen bir suçun robotlar tarafından işlendiğini düşünmektedir. Diğerleri onun deli olduğunu düşünse de o bu kanısında ısrar eder. Bir robot psikoloğunun da yardımıyla gerçeklere ulaşmaya çalışır.

1 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir haber. İlk filme bayılmıştım. Daha yeni uyarlama bir film olduğunu öğrendim.(Sizin yayınınızdan bir kaç gün önce) Kitabını okuyorum şuan, yarısına geldim ama pek bir benzerlik göremedim. Ama genede robotlar, uzay ... merak uyandırıcı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...