28 Nisan 2012 Cumartesi

Fantazya Okuma Diyagramı

Bestseller grafiklerine, "Harry Potter ve Ölüm Yadigarları 2", "Maymunlar Cehennemi: Başlangıç" gibi filmlerin gişe hasılatlarına artı bir de "Game of Thrones" sayesinde patlama yapan HBO reytinglerine bakınca; bilimkurgu ve fantazinin dünya insanlarının hayatında ne kadar fazla yer edindiğini anlayabiliyoruz. Türkiye'de yaşayanlar olarak, bu türlerin ucundan bir şeyler kapmaya çalıştığımız şu zamanlarda, kendimizi çoğu kez türün yeni çocukları gibi de hissetmiyor değiliz. Eee okul hayatında ezbere dayalı sınav sistemi, iş hayatında haftalık "hayali" 45 saat uygulaması olunca insanın kendine hobi edinmesi de bir hayli zor oluyor sonuçta... Hal böyleyken "her şeye rağmen artık ben de bu türlerin peşini kovalayacağım!" diyorsanız bunun için NPR'ın seçtiği en iyi 100 Sci-Fi ve Fantazi kitabından oluşan diyagramı sizinle paylaşabiliriz. Tabi ufak yardımlar yaparak.

Eğer "ben fantazi dünyasında kendimi kaybetmek istiyorum" diyorsanız aşağıdakine, "hayır ben bilimkurgu istiyorum beni aya uçur" diyorsanız, Immortal arkadaşımızın paylaştığı : şu linke... "Ha yok bana şöyle ortalardan bir yer lazım" diyorsanız da en alttaki diyagrama bakabilirsiniz.



-Elf gözleriniz neler görüyor?

"Biz elf miyiz arkadaşım????" diye bağırdığınızı duyabiliyorum o yüzden derhal şu linkten diyagramın orjinal boyutuna ulaşabilirsiniz deyip lafı fazla uzatmıyorum: Tıklayınız...



Orjinal boyut için tıklayınız...


Kolay gelsin. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...