20 Mart 2012 Salı

Tyrion Lannister Röportajı

Game of Thrones'un zeki cücesi ve akademi ödüllü aktör Peter Dinklage'le gelecek sezon hakkında kısa bir röportaj:

S: İlk ve ikinci sezon arasındaki şu ana kadar ki fark nedir?

C: Genel havası çok daha iyi görünüyor. Hepimiz birbirimizi tanıyoruz, bir aile gibiyiz.

İlk sezon; Tyrion açısından bakınca benim için zor bir sezondu çünkü sezonun yarısında esirdim ve ya yollardaydım rolüm gereği. Ama bu sezon kralın sözcüsüyüm, o yüzden bu sezon daha medeni ortamlarda ve daha vurucu sahnelerde görüneceğim.

R.R. Martin ve Dinklage
S: Çekmek zorunda olduğunuz savaş sahneleri hala var. Bu çekimlerde sizin için özel sahneler olacak mı?

C: Geçen sene büyük savaşı göremediği için hayal kırıklığına uğrayan izleyiciler, bu sezon benim de bizzat bulunacağım savaşlarla oldukça tatmin olacaklar. Aslında ilk sezondaki bu yol benim karakterim için en iyisiydi. Çünkü karakterim bir savaşçıdan çok bir entellektüel ve bence bu harika. Ama bu sezon kesinlikle savaş sahneleri özleyen izleyicilere hizmet etmiş olacağız.



S: Kitapları okumaktansa senaryoyu mu takip ediyorsunuz?


C: İlk kitabı okudum ama sonra bıraktım. Çünkü karakteri kitaba göre şekillendirmeye başlayacağımı düşündüm. Öyle olmasındansa kendi kafamdakini oynamayı tercih ederim.

Kitaplar güzel ama karakterimin geleceğinden çok geçmişini bilmeyi isterim. Gelecek hakkında ne kadar az şey bilirsem o kadar iyi olacağına inanıyorum.

S: Kitapları okumadığınıza göre bunun sormam spoiler olmaz. Karakterinizin sonunun nasıl olmasını istersiniz (geleceğinin)?

C: Bu adam hayatı boyunca hor görülmüş, umarım mutlu olur. Çünkü bunu hakediyor.

Entertainment Weekly.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...